0 merk web

Verzenden en retourneren

Silvini Benelux verstuurt alleen binnen Nederland, België en Luxemburg. Voor bestellingen boven de 50 Euro rekeken wij geen verzendkosten.

Door welk transportbedrijf wordt mijn bestelling afgeleverd?

Silvini werkt samen met DPD pakketdienst om je bestellingen te bezorgen. Nadat onze logistieke afdeling je bestelling aan DPD heeft afgegeven voor verzending, ontvang je een verzendbevesting per e-mail. Hierin staat het track & trace nummer waarmee je het pakket gemakkelijk kunt volgen. De bezorging van je bestelling door de pakketdiensten is tot aan de voordeur, bij levering per expeditie wordt tot aan de stoeprand geleverd.

Kan ik mijn bestelling bij Silvini Benelux afhalen?

Je kan de bestelling niet afhalen bij Silvini Benelux / Eleven Zeros. Wel is het mogelijk na afspraak de showroom te bezoeken in Renkum.

Het adres is:
Busehof 5
6871 BM  Renkum
Voor een afspraak stuur een mail naar verkoop,silvini,com of bel naar +31 85 303 2604.

Ik wil het afleveradres wijzigen maar mijn bestelling is al verstuurd, kan dit nog?

We kunnen je adres helaas niet meer wijzigen als het pakket bij DPD aangeboden is. DPD zal het pakket op het opgegeven adres proberen te bezorgen. Mocht dit niet lukken zal het pakket automatisch worden geretourneerd, mits anders aangegeven door DPD.

Retourzending

Jammer dat je niet tevreden bent met het product van Silvini. Verpak het product weer in de originele verpakking en stuur het pakket via een pakketdienst (als PostNL) naar ons terug.

Wat gebeurt er als ik het bestelde product toch niet wil hebben of niet past? 

Bij onlinebestellingen heb je 14 dagen herroepingsrecht, ingaande na de dag van het ontvangen van de goederen met uitzondering van goederen die we volgens jouw specificaties samengesteld hebben. Dat zijn goederen die duidelijk zijn afgestemd op je persoonlijke voorkeuren of goederen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Let er op dat wij geen direct omruilproces hebben. Als je een artikel wilt omruilen voor een andere kleur of maat, dan moet je deze opnieuw bestellen in onze onlineshop. 

Hoe werkt een retourzending?

Je kan alleen een retourzending initiëren als je een geregistreerde klant bent. Heb je de bestelling als gast gedaan, zet je gast account dan om in een geregistreerde klant account.

Print de retourbon en vul deze in.

Voeg de geprinte en ingevulde retourbon bij je product. Wanneer het retourformulier niet wordt bijgesloten, kan het onder omstandigheden langer duren voor je retourzending is verwerkt. Na aankomst van je retourzending in ons logistiek centrum, wordt je retourzending volgens de gegevens op de retourbon verwerkt. Het proces kan enkele dagen in beslag nemen.
Bij restitutie van bestellingen die betaald zijn door middel van een overboeking of iDeal, wordt het bedrag op je rekening teruggestort. Vermeld het IBAN bankrekeningnummer en de BIC code, op uw retourbon voor een vlotte afhandeling.
Bij bestellingen die met creditcard of paypal zijn betaald wordt het bedrag op je creditcard of paypalaccount teruggeboekt.

Wat gebeurt er als ik meerdere artikelen terug wil sturen?

Natuurlijk kun je ook meerdere artikelen van verschillende bestellingen in een zending aan ons retour sturen.

Bedenk hierbij wel, dat bij het tegelijkertijd terugsturen van meerdere artikelen, deze apart behandeld worden.

Wil je artikelen uit verschillende bestellingen terugsturen? Dan kun je deze in één zending samenvoegen. Voeg de retourbonnen bij de retourzending zodat de artikelen aan de juiste bestellingen gekoppeld kunnen worden.

14 dagen retourrecht

We hanteren het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen.

Wat is de duur van de garantieperiode?

De garantietermijn bedraagt 12 maanden op gekochte producten en begint met de overgave van de producten. Uitgesloten van de garantie zijn schaden die op natuurlijke slijtage of op oneigenlijk gebruik van het product terug zijn te voeren.

Hoe wordt er bij een garantiegeval gehandeld?

Als je nog garantie hebt, neem dan contact met ons op - wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.